Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Anna - 14 mars 2009 12:07

Det värsta som kan hände förutom katastrofer är att jag inte ska få sova.

Jag är inte bra på att hantera mina känslor, jag kan liksom inte hålla ihop mig. Och nu har det hänt, jag fick inte sova inatt.

Jag ligger och grubblar och försöker typ "hela" mig.

När jag kom upp inatt och bad om något att sova på så blev jag inte överaskad utav sköterskans besked - Nej du kan ta propavan och theralen. När jag sa att jag får krypningar utav dessa mediciner så fick jag gå utan.

Personalen är väldigt omedgörliga, det är sällan man får vad man önskar.


Av Anna - 14 mars 2009 02:27

Den 15 april bär det iväg till Göteborg.

I Göteborg ska jag träffa mina kids och make och sedan ska jag träffa en plastikkirurg.

Jag ser framemot denna resa.



Av Anna - 14 mars 2009 02:09

Jag kan inte sova, ligger bara grubblar. Mina takar liksam bara far runt i bollen.

Jag försöker lösa mina problem, men det gör att jag inte kan slappna av och låta sömnen ta mig.

Jag satte på musik för att skingra min tankar, men icke att det fungerar.

Jag blir antagligen uppe hela natten eller så somnar jag framemot små timmarna.

I måndags så slutade jag att ta mina sömn piller, jag har typ sovit skit dåligt hela veckan.

Utav mina piller till natten fick jag sådana krypningar i benen och då kunnde jag inte heller somna. Så det är därför som jag inte tar dom.

Så nu ska jag försöka fördriva tiden tills morgonen men det är inte lätt.

Jag är väldigt glad att jag har datorn nu så att man kan blogga och googla.

Tiden går rätt fort på natten när man har dator.

Imorgon så får dom ringa en läkare så att jag får annat att sova på.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards